2009-07-06 ? 09:55:48

"god"morgon

usch.. godmorgon allesammans.
här sitter jag då, klockan 9 på en måndagsmorron.
känns inte så värst bra idag.
ont i magen och trött för jag sov ingenting inatt.
försökte sova runt 4, men det gick ju så bra.
slutade med att jag slumrade till för ett ögonblick runt 8,
men vaknade lika snabbt igen. så det var väl ingen idé att försöka sova då, tänkte man.
så jag steg väl upp och nu sitter jag här.
men en bra sak är att mina bruna linser fortfarande fungerar!
har precis satt i dom och det känns knappt att jag har dom i.
härligt. då kan jag använda dom när jag känner för det för dom har ju legat så himla länge och dammat men fortfarande fungerar,
då kan dom nog gott ligga lite då och då igen.



gammal bild sen jag hade linserna som mest, varje dag för att vara exakt.

och idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske blir att åka till grycksbo.
fast det vet jag ju inte säkert än.
men nu ska jag äta lite frukost eller bara slappa i sängen.
nu känns det att man inte sovit nånting inatt! puh...
hejdå, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!