2009-07-07 ? 23:34:35

fredrik idag

ja rubriken säger väl det mesta,
blev fredrik von wachenfeldt idag då, långt efternamn.
men jag är king så jag kan faktiskt stava det utan minsta problem.
och det populäraste att göra idag var nog att gosa med dom här sötisarna som han har hemma hos sig!
min favorit är plutten som ligger underst helt mosad (bild 1), hihi så himla söta.
och så blev det en hel del prat om allt å alla.
men jag älskar att prata så jag malde väl på som en väderkvarn i flera timmar, haha!
timmarna gick fort tyckte jag iallafall. åkte hem runt 10 och nu sitter jag här.
tack för en bra dag också :)

här är lite bilder också!

alvina och hennes tre kittisar. sötasötasöta!

min absoluta favorit.

jaja, lite ego är jag alltid. haha!
Kommentarer
saralovisa

Ja det är fan inte lagligt, hur hemskt det kan vara!



Jisses vilka söta kattungar! :)

2009-07-08 @ 16:11:44
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!