2009-07-20 ? 17:46:59

femtonpunktfemton är ingen bra tid på dygnet

hejsan alla!
idag vaknade jag seriöst skitsent.. kvar över 3 på eftermiddagen.
jag hatar verkligen att vakna sent, man missar lixom hela dan.
jag kan erkänna att det är ashärligt att sova ut men inte för länge.
då blir jag deppig..
idag blir det en slö dag tror jag, orkar seriöst ingenting. är helt död.
är sugen på godis, som fasen!
det var ett tag sen jag smaska i mig kilovis med söta bitar med godis.
nu saknar jag smaken och ska nog tjata lite på mor så vi kan åka till en mack så jag kan buy me some candy.
haha orkar seriöst inte cykla 8 kilometer för en påse godis, så bil vill jag åka.
jag är lat, jo tack jag vet.
måste förskaffa mig lite kondis..
och nu tjatar mor på mig att jag ska ta över hennes symaskin för hon kan inte själv, haha söta mor min.
men nu pladdar jag på för mycket så nu ska jag ge mig iväg och göra lita nytta i tvättstugan eller nått annat mindre roligt.
bajj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!