2009-07-31 ? 19:56:58

emmis, snask och en regnig mysig dag.

hej alla glada och mindre glada!
gårdagen var ganska rolig, blev emmis runt åtta och så pratade vi massor om allting som nyligen hänt.
sen så kom A, sötis och K till oss (hade varit med dom innan) och spruta ner oss med en vattenspruta.
så vi blev haha, 'sura' och gick iväg,
sen så började dom leta efter oss (A körde bil) fast vi var ju så smidiga att vi gömde oss i nån skog, töntigt nog.
kändes lite som man blev 6 år igen, fast jag hade ändå ganska roligt.
och så tänker vi gå fram till dom för dom hade lysena pekade rakt mot oss så vi trodde ju såklart att dom såg oss,
men till våran förvåning så kör dom iväg? dom hade tydligen inte sett oss och vi stod 20 meter framför deras bil!
hahahahahaha det var ganska komiskt.
så började vi gå hemår mot emma och det regnade som tusan..
dom hittade på oss lite längre fram iaf.
så åkte vi runt lite och sen lämnade dom av oss hos emmis.
sen så fetade vi oss med chips, godis och film, supermysigt.
sen runt 2 så kommer sötis och T hem till emmis så somnade T efter ett tag,
sötis och emmis trodde också jag hade somnat, så dom började prata om alltmöjligt i kanske en timme.
så tänkte man väl,
"ja dom har ju pratat om allt utom mig så dom lär väl göra det snart då"
och precis efter jag tänkt det så börjar emmis:
" ja vi puttar ner sanna på T så får vi se vad hon säger när hon vaknar.."
och då utbrister jag för jag hade blivit lite irriterad: "JAG ÄR FAKTISKT VAKEN!"
och dom började gapskratta såklart. haha!
sen så somnade vi runt halv fem och vaknade halv tre följande dag.
sen åkte sötis och T hem runt 4 kanske och jag åkte hem vid halv sex.
sen när jag kom hem tog jag en dusch och nu sitter jag här!
det blev mycket text nu känner jag, hihi men ni får stå ut.
*klicka*
här har vi henne, söt som socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!