2009-07-28 ? 02:26:13

classic car week och rinnande svett på ryggen

blev ccw med sötaste emma idag :)
träffade massor av trevligt folk och jag var allmänt störd hela tiden.
skrek och hade mig..
och igår så hade jag och emma fetdag, sen på kvällen kom sötis och M,
och dom sov hos emma, jag också. hihi.
vaknade hela tiden av att det var dövarmt under täcket (vi sov 4 i en säng)
och att sötis hade ett stort arsel och puttade ur mig ur sängen.
det var ju kul, tänkte man.
så vaknade vi runt 1 idag och åkte till rättvik runt 4-5 kanske klockan var?
har ingen aning faktiskt.
nu är klockan snart halv 3 på morgonen och jag kom hem för en stund sen,
är jättetrött och kommer nog somna på tagentbordet snart. haha!
och imorgon blir det troglien också rättvik med emmis, hoppas jag iallafall.
men nu ska jag nog sova, godnatt.
pusss
Kommentarer
Anonym

jag har haft lite stressigt på sista tiden, men nu ligger länkningarna framme :) Tack för rösten!

2009-07-28 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!