2009-07-25 ? 20:40:22

bowling glass och regn på en och samma dag

idag har jag bowlat med mina kusiner, haha det gick ju jättebra..
halvdåliga poäng men jag var heeelt ur form.
sen åkte vi till rättvik och skulle till ccw (som börjar på måndag, jo tack alla 5 ungar i familjen visste det)
men mamma pch pappa hade ju fått allt om bakfoten för dom visste ju inte att det var på måndag.
fast det var bilar där ändå, så köpte vi lite mjukglass och korv.
och sen åkte vi hem och nu sitter jag här, mätt och belåten efter middagen som jag smaska i mig nyss :)
och nångång ikväll blir det falun till sötis. saknat honom

här kommer det bilder!




och här ramlar kozzy, HAHAAHAHAHAAAH!
Kommentarer
Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Det kostar som ett vanligt mms att mobilblogga :) Kram!

2009-07-25 @ 21:07:38
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!