2009-07-11 ? 23:26:49

bloggkommentatorerna

måste bara ge min åsikt nu.
två stycken 30-åriga kvinnor lägger ner hela sin vardag med att klaga på andra bloggare,
speciellt 15-åringar eller dom som är under 18 helst.
alltså.. det är fan inte normalt.
jag kommenterade en gång och genast så skriver dom upp hela min blogg i en enda kommentar verkar det som.
jag stör mig nått så fruktansvärt på dom här kärringarna och doms "blogg" eller vad man nu ska kalla det borde fan stängas ner eller nått annat vettigt.
har dom inget annat för sig än att klaga på oss tonåringar? jävla bitterfittor vet inte vad livet är till för.
FET DISS till dom.
är nått så fruktansvärt irriterad just nu men det borde ju nästan alla ungdomar vara? för vem vill egentligen att två kärringar ska klaga på deras bloggar? vi är ungdomar! hör ni, UNG-DOMAR. ung är lika med liten och vet inte ett smack.
alla behöver inte komma från stenåldern hörreni..
nej fyfan nu ska jag inte slösa ett viktigt inlägg på två gamla dinosaurier!
tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!