2009-07-14 ? 20:54:57

20.38 en kräkis och en bobbin

om precis 12 timmar är hela familjen uppe och stressar för den långa resan vi ska göra!
längtar så mycket.
och inatt sov robin och räkan hos mig och mina systrar.
jag och kräkis somna inte förns runt halv 8 på morron.
men det var väl för att när nån skulle ta och sova så störde den ena den.
och ja, vi sov i samma säng.
och ja, han snarkar som en griskulting. nu vet ni det :)
min tvillingsyster tyckte inte om att vi busade så mycket så jag fick skäll hela tiden för hon skulle sova.
men hallå, klockan var ju bara 5 på morgonen. haha bara...
och sen vaknade vi runt 3 på eftermiddan.
sen slöade vi bara och typ.. dog resten av dan.
och runt sju stack dom hem.
och nu sitter jag här och ska snart packa min feta väska som jag ska ha med mig imorgon.
men nu ropar syster, vi ska döda en geting som jag halvmosat under hennes väska.
(den var läskig och vad skulle jag göra ??!?!?!?! AAAAAAH)
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!