2009-07-11 ? 02:30:41

02.02

det är mitt i natten nu men jag, tvillingsyster, storasyster och lillebror sitter minsann uppe än!
men jag kan inte förstå att min lillebror får vara uppe såhär sent..
jag menar, han är bara elva år.
kanske låter gammalt men för mina föräldrar är han fem år typ.
sen klassas ju vi äldre döttrar som sjuåringar fortfarande.
även fast vi är 14 och 17 år gamla.
helt sjukt att vissa föräldrar, som mina, inte förstår att vi inte är bebisar längre.
okej, vi är fortfarande småglin än men ni fattar vinken!
känner för att ladda upp lite bilder på alla mina syskon, så här kommer alla fyra, en i taget.


robin skoglund, lillebror. 11 år.


malou skoglund, lillasyster. 9 år.


josefine skoglund, tvillingsyster. 14 år.


caroline skoglund, storasyster. 17 år.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!