2009-01-22 ? 18:19:02

yaaay

skola idag då, hehe det var väl inte så värst kul.
älskling var sötsötsöt idag, elelr det är du jämt men du var helt enkelt söt idag(:
franskan gick suuuper! 34/40 :D
nu börjar det kännas kul med franska, äntligen!
blev att åke hem idag igen då, ingen villl leka med mig :/
tråkigt det.. men har viktiga prov imorgon som jag måste få bra "betyg" i, så det var ju nästan lika bra att jag inte lekte me någon idag.. men ändå så är det tråkigt at sitta och göra läxor helt själv :o
imorgon blir det förmodligen cozmoz! det blir nog kul, hoppas jag :D
ska dit med linapinaa :) hihi. <3
och på lördag blir det älskling i massor! vi ska ha det supermysigt(:
pusss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!