2009-01-29 ? 17:04:16

härlig men jobbig dag

ja, som ni ser så bloggar jag lite mindre nu än vad jag gjorde förut..
men jag har haft så himla mycket att göra och så mycket problem'z, så den lilla bloggen har blivit inklämd i ett litet hörn..
men jag försöker väl nu igen då, börjar märka att min lilla blogg är lite obevakad ;)
så jag får väl fixa så några kollar in den iallafall :)

skolan har väl varit okej idag, jobbig men jag klarade av dagen.
och franskan gick galant!  22/24 :O
jag var bäst i hela gruppen, det trodde ni inte va? :D
fyfan då var jag stolt som en tupp vill jag lova!
sen var det bild, och det var väl flum.. lite då, hhehehe.
sen har vi studiedag imorgon, då blir det tjockisdag som faeen ;)
det är värt en blöt pussjävel från mig!
puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!