2009-01-12 ? 23:38:53

skola.

hatar skolan .
kände mig riktigt jävla nere idag, hade en anledning men jag vill inte säga vad..
allt var rent av skit
sen så blev jag så himla glad när jag kom hem, då löste sig allting..
jag är så himla glad att du förstog mig, äntligen..
du såg att jag led, men du valde att inte säga nånting i skolan, men jag är ändå glad att du sa nånting sen.
du kan inte ana hur lättad jag blev..
jag blev lycklig ända in i hjärtat ska du veta..




du kommer aldrig förstå hur mycket du verkligen betyder för mig
sen jag träffade dig så har allting varit så himla bra
ligga och kramas med dig och känna och veta att jag är bara din och att du just i denna stund håller om mig och pussar mig på halsen
se dig och känna dedär pirret i magen
ett lycklig pirr som jag känt 1 gång förut
tänk, 1 gång bara
och du lyckas få tillbaka dedär pirret i min kropp igen
du vet nog om att jag älskar dig
jag påminner dig varje dag för jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig
för det är verkligen sant ..
att ..
jonatan.. jag älskar dig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!