2009-01-07 ? 19:15:28

kulkul

idag har jag lekt med ida, vi åkte till stan och hade tänkt oss att kolla kläder..
men det fanns ingenting så vi gick och fika, mums :)
sen åkte vi hem till ida och när vi var nästan vid henne så skulle vi hoppa över en liten "stengrej" och jag klarade det ju galant, smidig som en tupp..
medans VISSA ramlade och skrek att hon hade brytit foten, HAHAHAAHAHAHAHA XD
men det löste sig(:
sen åkte jag hem från ida och så bar det av te borlänge med pappa och syskonen, och ida B .
barro skulle pierca sig.. det var mindre kul när hon hade 1 dm lång när räck igenom läppen, 2 gånger!
fyfan va äckligt det var !

usch, kolla in den långa nålen i mitten på hennes läpp :s


sen åkte vi hem och nu sitter jag här och har tråkigt..
puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!