2009-01-05 ? 19:57:45

älskling <3'

lekt med älskling idag!
fifaan vad mys. (:
sov hos honom också, hihi.
började med att vaknade brevid söt idag, och har aldrig varit.. tröttare!
vi låg väl och dog i ungefär 1 timma, sen fick hans mamma nog och tvinga upp oss, mindre kul.
åt väl "frukost" vid 1 ungefär, och sen skulle jag till fanny också.
efter frukosten gick vi väl upp till honom och kollade på film och hade det mysigt.
inte så ovanligt när man har en underbar sötnos brevid sig hela tiden (a)
så vid 3 ungefär så gick vi till bussen, han var snäll och gick med mig(:
men när vi kom fram så upptäckte vi att bussen skulle gå 15.54, inte 15.35 som vi trodde.
kallt var det också.
minuuuuuus graderrrr:  typ - 58567868756765547!!!!!
allstå, det var kallt dårå..
men bussen kom väl äntligen sen så, en puss, ett hejdå och sen var det att hoppa på bussen.
och jag fick ju åka helt gratis för min kära farbror körde bussen, det var skönt(:
så njöt man av musiken från hörlurarna, och typ sov, härligt..
så kom jag till grycksbo (med bussN) och där vare ambulanser och brandbilar plötsligt :oo
läskigt..
så kom jag till fanny, och vi pratade om typ allting som går att prata om!
så himla skönt att få träffa dig igen, har saknat dig! <3
sen så spelade vi buzz med felix och maria, det var kul, jag ägde ju på allting,
hheehehehe, statuuuus !
sen så skulle jag hem, och nu sitter jag här(:
ska nog kolla på en film och dricka cola och ha det jättemysigt. hihi.

pussar på er som läser min blogg, det uppskattas! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!