2009-02-15 ? 22:33:54

UNDERBAR HELG

hejsan sötnosar!
min helg har varit toppen vill jag först säga, :)
jag har bloggat litegrann om vissa saker som hänt och det lät väl bra? ellerhur?
och ja, älsklingen blev glaader av sin alla <3s dag present!
det gjorde mig också glad :)
fick tyvärr ingenting av honom, men han hade faktiskt tanken på att köpa blommor till mig,
men han visste inte hur han skulle få tag på det utan pengar och blomsteraffär och det räckte faktiskt bara med att han sa att han hade tänkt göra det för att jag skulle bli glad, för då visste jag att han inte glömt det.
så jag blev ju jättesmickrad och glad, somsagt! :)
och på lördagen resten va dagen så hade vi också det jättemysigt.
sen bakade vi kladdkaka, och muuuums, det blev gott ! :) 
men vår middag var ju inte den nyttigaste och mest romantiska (kebab) men det smakade super, och det var ett stort plus i kanten!
sen vid 9 tiden så åkte hans låtsaspapii till jobbet och vi blev helt själva i huset, trevligt tänkte man då. hihi :)
sen så blev vi båda mycket trötta så vi bestämde oss för att först ta oss en dusch sen sova :)
vi kollade på film då också, innan vi somnade.
eller ja, jag slockna ju först, ungefär vid halv 11 kanske (a)
sen somnade han också.
och som vanligt ås vaknade jag av att tv;n stog på.
jag var lat och väckte älsklingen till att stänga av, hahahaha jag kände mig fläskig som fan då

sen vaknade man helt ensam på söndagsmorgonen :(
det var inge kul alls,  
men jag klädde väl om och gick ner, occh där låg sötnosen i soffan :)
och idag, söndag så har jag och älsklingen tagit det lungt hela dagen.
hans mamma och låtsaspappa har magsjuka så det är väl risk för att jag och älskling också får det nu :/
hoppas innerligt att ingen av oss får magsjuka.
usch vad tråkigt -.-
nu har jag nog inte så mycket mer och skriva.
men blev en hel del ändå :)
hejdå

pussar från mig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!