2009-02-20 ? 16:35:30

SPORTLOV!

ja, idag är det första dagen på sportlovet.
och jag gör så mycket som.. ingenting.
cozmoz sket sig för min idiotiska tvillingsyster ville inte ha med mig,
och ingen gjorde speciellt motstånd så jag fick int vara med helt enkelt.
så nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra.
vad ska man göra i helgen då?
fila naglarna ?
JAG VILL HA KUL, fattar inte folket det?!
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh
dehär lovet kommer suga kuk, det känner jag fan på mig.
usch å fy och dra åt helvete med allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!