2009-02-21 ? 14:18:22

LÖRDAG

idag så vaknade jag av att min pappa öppnade dörren och det blev iskallt i mitt rum.
"53 minus, brrr" !
sen så gck man väl upp pch gjorde ingenting, tv;n paja och jag blev sur för det var ett mycket bra pogram just då.
men nu funkar den igen, tur som va.

sen så blev jag väldigt ledsen över ingenting och började gråta.
och jag vet fortfarande inte varför, men tårarna forsade.
jag satt i mitt rum och tänkte intensivt medans tårarna rann, varför?
jag förstod helt ärligt inte värför jag grät, så fråga inte av vilken anledning jag gjorde det.
läskigt, men jag kände en stor lättnad när tårarna slutade rinna.


men nu är jag glad iallafall!
och ikväll kanske jag sover hos min älskade hanna bortas,
det var för längesen vi sågs min blattefan!
blattefan <3 turkfan


nu har jag inte så mycket och skriva längre,
fick precis ett sms av blattefan också.
undara vad det står där :)
ha det bra underbara läsare!
puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!