2009-02-27 ? 21:17:28

JONATAN

hej bloggen!
idag så har jag lekt med min underbara jonatan!
det var otroligt längesen vi sågs - tänk, hela 9 dagar.
fast det har ju haft sina anledningar till att vi inte har träffats, men ändå.
har saknat dig så enormt mycket ska du veta, hade nog inte klarat en dag till..
och vi hade en slapp-dag idag.
och jag var faktiskt inte på mitt bästa humör heller.
jag var nämligen skitsur hela dagen, tyvärr.
men jag har vaknat på fel sida idag, det måste jag ha gjort för jag vet inte vad det är för fel på mig annars!
jag som jämt brukar vara så glad..
aja, förlåt älskling för det.
sen så fick jag lov att fara hem vid åtta tiden för han har ju så stolt fått en ny dator och han ska ju självklart spela cs.
för er som tycker om onödig fakta så har han inte lirat på 5 veckor så i detta läge så går datorn före mig.
känner mig minst sagt oälskad -.-
nån annan som samtycker ?!
"jag har en pojkvän som är datanööörd, han är riktigt beroende ja en stor jävla nööörd"
(gjorde om versionen av låten boll - jag har en flickvän)
haha ja, men det är okej för imorgon så får jag träffa honom igen.
och så minsann ska jag ha roligt!
hehe, men nu har jag inte så mycket mer och skriva,

hejdå.
puss på er läsare <3
Kommentarer
Fanny

Sv: yes dom kommer till sverige! Stockholm troligtvis (=

2009-02-27 @ 22:26:15
URL: http://fannystaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!