2009-02-20 ? 19:09:01

INGENTING OCH GÖRA












saker jag måste göra och saker jag ser fram emot i sommar

jag måste;
- börja raka benen! man tycker det är lite onödigt att raka benen på vintern?
- köpa vår/sommar kläder
- sluta med foundation i god tid så man får bränna i anisktet tills sommarn.
- låta bli att färga om håret. det bleks ändå på sommaren.
-  köpa nya skor !!


jag ser fram emot;
- falukalaset! det kommer bli kuuuung.
- bada. vem längtar inte till att få slänga sig i det ljumna vattnet en varm dag i juli?!
- soooola.
- shoppa sommarkläder.
- ha allmänt damp med min söta fanny! hela sommaren, var det inte så vi sa?
- PB. det kommer bli lika kuuuung det också!
- att få träffa nya vänner.
- vara med älsklingen, bada, ligga på stranden och mysa med honom. perfekt!


NU VILL JAG HA SOMMARSOMMARSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!