2009-02-25 ? 14:30:42

HOS IDA

hejsan bloggen!
nu sitter jag hemma hos ida med peeling i hela ansiktet, snyggt och fräscht, hehe.
vet inte riktigt vad vi ska göra idag, kanske blir fanny och natalie :)
sen på kvällen kommer idas älskling, undrar vad som ska göra då, haha..
men det orkar vi inte prata om mer nu.
ska nog tvätta bort peelingen snart, och vi får väl hoppas på att min hud blir mjuk och fin efter dehär!
nu har jag faktiskt inte så mycket mer och skriva.

 

visst är vi söta? :)
och nej vi är inte lesbiska..
man kan pussas iallafalll :D
Kommentarer
Sis <3

Blä.

2009-02-25 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!