2009-02-01 ? 22:26:36

hihi,

folk kollar faktiskt i min blogg! *klappar händerna*
jag har lyckats :)
helgen har varit helt super också!

älsklingen från fredag till lördag, sen åkte jag till ida på lördag eftermiddag och sov hos henne, yay.
och det blev mycket skratt, mycket tårar och mycket av allting! men det var ändå en toppenhelg, enligt mig :)
klockan är nu tio och jag är lite rastlös, så då bestämde jag mig för att blogga lite.. (:
imorgon börjar skolan igen, och jag och min klass ska till naturskolan i falun och leka gruvarbetare..
låter inge vidare, men man får väl hoppas att det bli kul.
sen så kanske det blir mikaela granados efterå också, du är efterlängtad tjejen!
vi går i samma klass dock.
MEN vi umgås inte så mycket längre, och det är synd för du är lika knasi och busig som mig! :D
haha.
i helgen kanske det blir rättvik, eller nästa helg.
då ska nämligen jag och älskling hälsa på hennes syster! :)

och jusstja för å inte glömma, jag fyller 14 år den 3 februari, så nu är det bäst ni säger grattis, hihi.

det var allt från mig, tycker om er som läser min blogg!
pussar <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!