2009-02-24 ? 12:11:39

HELT DÖD - tisdag

nu sitter jag här, har nyss klivit upp och klockan är ungefär 12 på eftermiddan.
och jag är helt slut!
det blev sent igår och i förregår,
men jag vaknade ju i "lagom" tid för att ha sovit det vi barn ska göra iallafall,
synd nog så funkar denhär "lagom tiden för barn" inte så värst bra för jag DÖR.
vill sova meeeeeeeer!
men ska till ida sen tror jag, och sova där..
undrar vad vi ska hitta på, kan man ju undra eftersom grycksbo suger mer än kuk.


är det någon som håller med mig om att sommaren är den bästa årstiden?
svara gärna, då kan jag ju se vilka som läser min blogg också! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!