2009-02-14 ? 17:37:26

glad alla <3s dag!

nu sitter jag hemma hos älskling och han kollar på hockey, 
det tycker inte jag är speciellt kul så jag bosatte mig vid datorn och försöker blogga lite nu ;)
och idag så frös jag nästan ihjäl också, för älskling drog ut mig på en promenad mitt i skogen och jag hade enbart leggings och ett par tunna skor på mig och det var ungefär 2 dm snö ute. 
jobbigt.
 och jag blev grinig och började springa för jag halkade hela tiden, och det gjorde allting värre än det redan var.
sen blev jag trött och stannade för att vila, då insåg jag att jag hade snö upp till knäna.
inte direkt det skönaste kan jag säga.  
så det blev ungefär 45 minuters lång promenad.
och jag var halft död när vi kom hem till älsklingen igen, 
men det var skönt med lite frisk luft ändå. 
jobbigt, men skönt. 

och idag är det alla <3s dag också !
jag och älskling ska ha det jättemysigt ikväll, hihi.
och ja, hans överraskning ska han också få, hoppas han blir glad för den nu bara.. hehe
nu har jag inte så mycket och skriva mer, men ni får ha en jättehärlig alla <3s dag ni som läser, 
och er övriga som nu inte ser dehär men jag är snäll så jag "önskar" alla en bra alla <3s dag!
pusshej <3



jag älskar dig mest jonatan lundberg <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!