2009-02-12 ? 22:39:44

alla <3s dag!

hejsan!

idag så har jag lekt med min bästavän ida, även kallad snügging ! :)
vi har varit på stan och jag har spenderat pengar vill jag lova, bra köp gjorde jag också!
en klänning, 299:-
sjal, 98:-
& en överraskning till min älskling, 150-200:-
smågodis till massa övrigt, 40:-

sen så har vi fetat oss med godis och träffat fulingar, nämner inga namn. 
sen så åkte vi då hem från falustaden, kom hem till ida och slöade, jag provade min klänning en gång till och jag är verkligen kääääär, fyfan vad söt den är!
och ja, gör man bra köp så ska man tycka om dom också,
 tolka inte det som att man är en egotrippad idiot och en bortskämd snorvalp, bara för man tycker om det man köper.
och så får vi inte glömma alla <3s dag på lördag heller, där kommer min överraskning till älsklingen in, hihi.
men han får inget veta föränn på lördag.
det är roligt att göra honom nyfiken :)

men nu har jag inte så mycket att skriva om längre, puss på er som läser!



oseriös bild på älsklingen min, och jag tror han kommer blir riktigt sur när han ser denhär bilden.
men sånt får man stå ut med! :)
jag älskar dig <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!