2009-02-23 ? 21:12:06

2 DAGAR MED BÄSTA

hejsan bloggen!
nu leker jag med fanny och vi är hos hennes mormor i stan :)
igår har vi inte gjort så mycket, tjockat oss med godis, idag igen..
haha, jag kommer nog bli smällfet om jag inte slutar smaska godis varenda dag!
och idag så hade jag och fanny en underbar dag,
först så kom jag till fanny på eftermidagen nångång så var vi hos hennes mamma ett tag.
sen så blev väl hennes mamma lte sur så vi skulle inte få äta hos henne, tydligen.
men fanny smussla in lite bröd till oss, för vi var H.U.N.G.R.I.G.A så vi åkte till fannys pappa istället.
där åt vi pizza typ.
sen så blev vi snasksugna så vi gick till macken för att handla chips och dricka :)
mööörkt vare, och läskigt..
sen så feta vi oss med det, sen kom elin hem och var social med oss :)
sen så badade jag och fanny! det var roligt och skönt.
älskar att kunna prata om allt med dig fanny :)

och sen så hade vi väl kul på vårt sätt, jag fanny och elin knarka "lady gaga - pokerface" en bra stund.
så var rasmus lite social också, fanny bror är det alltså.
sen så blev elin trött och gick och la sig så jag och fanny blev lite rastlösa.
men vi bestämde oss för att leka ultimata fjortisar så vi hade väl kul med lite smink och en kamera då ;)
sen så blev vi supertrötta och somnade i fannys säng.

toppen dag/kväll!
jag älskar dig fanny boberg, du är bäst <3
Kommentarer
fanny

mår som bäst med dig sanna!

mina bästa dagar e med dig.

helt underbar att prata med o säger inget till någon. (som vissa andra gör) ....

tack för dom här dagarna :)

älskar diiig otrooligt mycket ska du veta!! <3<3<3

2009-02-23 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!