2009-02-03 ? 19:38:16

14 år idag ! :)

Hejj!
Jo, nu ska vi se om jag får igång bloggen igen!
Jag vet att jag inte bloggar varenda dag, men jag har sagt det många gånger innan, ja det är mycket just nu.
Inga speciella problem men skolan, läxor, älskling, vänner.. ja det är mycket helt enkelt.
Och grattis på mig, jag fyller 14 idag! hipp hipp, hurra hurra hurra hurra! :)
Halva skolan kom och sa grattis till mig hela dagen idag,kändes som halva skolan iallafall.
Tyckte det var jättemysigt att folk visste om det och sa grattis, sånt mår jag bra av!
och älsklingen har köpt en present, ohja(:
Men han har inte gett mig den än för han har inte hittat nått inslagspapper,
men jag har fått en present av han iallafall.. som jag inte fått än, men jag har fått den.. eller nått, haha!
Skolan flöt på bra också.
Fick tillbaka mitt matteprov, gick väl inte så värst bra.. matte är inte det roligaste ämnet jag vet direkt.
kan jag inte svaret på en gång så ger jag upp och skiter i det.. det är min svaga sida "/
Skridskor har jag också åkt, det var normalt kul tyckte jag, och jag ramla inte en enda gång, det är rekord -.-
Sen så har det väl inte hänt så mycket mer tror jag.
lugn och mysig dag.
pussar på er som läser min blogg!
tjingeling !

Kommentarer
CARROOYOUKNOOEW! <3

grattis grattis å åter grattis ;) <3

2009-02-03 @ 21:39:59
URL: http://ellerhurcarro.blogg.se/
greta

Gratulationer :)

söt bild föresten!

2009-02-04 @ 15:31:53
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!