2009-12-20 ? 19:32:08

tomteland idag!

varit i tomteland idag med familjen
minus kozzy som inte följde med

kom ham precis och har varit där sen elva, och klockan är runt sju nu.
så det har varit en låång dag idag. hehe.
inte så värst kul, jag frös jättemycket om mina fötter hela tiden och malou (lillasyster) höll oss kvar där ända till det slutade.
och vi skulle inte ens va där till tre egentligen, och det slutade fem.
och nu är jag ganska så trött och är jättehungrig också, så ska snart gå ner och käka pizza.
orkar inte göra i ordning nånting annat just nu, hehe.
bilder finns på min bilddagbok, aalexaaandra

pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!