2009-12-08 ? 06:57:24

tisdagsmorgon - chill men trist

chacha bloggen, sanna här! haha.

åh, fyfan vad gött det kommer bli idag.
bad i skolan - kul som fan
fransak läxa - halft jobbigt, men enkelt
no prov (kompelttering på en fråga, sen får jag VG) - enkelt
matte - inte kul (ger ett feting stort minus)
sen några vanliga lektioner.
ganska mycket prov och sånt skit i vekcan men det är lugnt ändå.
snart är det jul-lov. skoja inte att man längtar!
på fredag är det lucia också, då ska man sitta i kyrkan och sen äta lussebulle.
tycker allvarligt jättemycket om julen, och allt det som hör till!
men nu ska jag fixa lite saker innan jag drar till skolan.
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!