2009-12-17 ? 18:24:18

one week left!

idag har mitt jul lov börjat på riktigt!
och eftersom datorn gick sönder igår och mina småsyskon sova här uppe så kunde jag inte blogga.
men jag var väldigt kreativ och duktig igår kände jag!
dehär hann jag med igår kväll:


* läsa - ur en bok som jag faktiskt läser för 3 gången nu, hehe
* sova i två timmar - råkade lixom slumra till
* pierca mig själv i örat - 6 hålet nu, och det kommer bli fler, hihi
*
klippa sönder en tröja - gjorde hålet för huvudet större
* tog mod till mig och pratade med en person - kändes bra
* mysa med o'boy och macka med mamma - ett tag sen bara vi två satt och myste
* prata med jens i telefon i 3 timmar - gissa om jag var trött när klockan var ett sen!

allt det hann jag faktiskt med, tänk vad mycket man hinner när man inte sitter och tråkar här vid datorn.
och nu ska jag nog sitta här en stund.
och min header som olyckligtvis inte kommit upp än, har jag tittat på eftersom jag inte kunde göra det igår
- och TACK JENS, den blev skitsnygg! tack tack tack!
och på lovet har jag inte direkt nånting inplanerat.
ska träffa jens på måndag, haha vi ska baka pepparkakor tror jag vi sa va?
och på lördag ska familjen till tomteland. fast jag vet inte om jag orkar,
det är så tjatigt efter 5-6 år, hehe.
men nu ska jag vara social med folk, pusshejs!


ajaj..




och såhär ser headern ut eftersom den inte har kommit upp än,
snygg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!