2009-12-06 ? 10:20:21

konfirmation snack, och annat.

jahapp, blev inget vila för mig idag. utan jag måste på min dumma konfirmation iallafall.
gud så roligt!
jag dör av längtan till våran präst med grov adhd och den andra som låtsas vara en solstråle hela tiden, men jag tror det där leéndet är lite påklistrat.
idag är det säkert gudstjänst också.
det innebär att man ska sitta i en timme och lyssna, sjunga och käka bröd (om man ens kan kalla det mat över huvudtaget. smakar plast) och ta lite vin till det.
sen så ska vi säkerligen gå tillbaka därifrån in i vårt hus och prata i dem restrerande 2-3 timmarna som är kvar.
visst låter det roligt? nej. ni får faktiskt inte svara ja på den frågan, för det är inte roligt.
jag tvingad att konfirmera mig för att min korkade pappa tror att man blir en bättre människa då.
jo säkert.. så mycket bättre. det är därför sånna som anders eklund finns.
och massmördare, rasister och alla de andra idioterna i våran värld.
jag kan garantera att minst 50% av alla mördare, våldtäktsmän, knarkare, tjuvar osv har konfirmerat sig.
MAN BLIR INTE EN BÄTTRE MÄNNISKA
fatta det nångång pappa.. bara för att du inte gjorde det och gick in på den dåliga sidan av livet -

b e t y d e r   i n t e   d e t   a t t   j a g   o c h   j o s e f i n e   k o m m e r   g ö r a   d e t.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!