2009-12-06 ? 02:26:19

känslorna väller upp till ytan, och krockar med varann.

nu har jag mycket blandade känslor inom mig som jag så gärna vill skriva ut så nu får ta detta med en nypa salt!
det kommer handla om två olika änmen, så blir inte förvirrade. jag förvarnar nu.
ord och meningar kan gå för långt i vissa tillfällen
(har skrivit dethär efter jag vart klar med texten nedanför)




jag älskar dig!
helt otroligt, men jag gör det faktiskt.
du är bara bra, hur du beter dig, hur du är mot mig, personligheten. ja allting!
du gör hela mig och allt runt omkring gladare.
men framför allt, du får mig att må bra och jag trivs verkligen i ditt sällskap.
du har verkligen en stor plats i mitt hjärta. väldigt stor
________________________________________________________________

och dig vill jag bara slåslåslå. alltså, fan vad jag hatar dig
varje gång jag ser dig vill jag lixom bara.. DÖDADÖDADÖDA
du gör mig så otroligt frustrerad och galen
vet inte varför men det är typ som att det finns ett fält runt omkring dig och så fort man kommer för långt in i det,
då blir man arg
jag blir ärligt helt tokig när jag är i ditt sällskap
DIE MOTHER FUCKER, DIEDIEDIE!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!