2009-12-25 ? 14:01:31

juldagen - 13:57

sitter här, trött och sliten efter igår..
mormor har precis åkt hem och jag ska snart gå ut och duscha.
blev en riktigt lyckad julafton, den bästa jag nånsin haft iallafall!
julmusiken stod på tills tolv - halv ett inatt då vi äntligen skulle gå och sussa.
jag somnade runt halv tre för att en mycket fin person håll mig vaken med söta sms :)
men tillslut så somnade vi båda två.
vaknade 9 i morse av att min mormor var lite vimsig och började prata om att hon hade somnat på fel ställe osv..
hon är senil, väldigt senil.
men jag somnade om och vaknade halv ett kanske.
och i veckan ska jag på mellandagsrea, men har inte besämt dag än.
fast nu ska jag gå, vi hörs när vi hörs.
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!