2009-12-24 ? 16:49:36

JULAFTON - 16:40

nu ska vi snart äta julmat och sen kommer tomten som är min lillebror i år!
förra året var jag och det var ju en succe.. haha not.
men min lillasyster såg inte att det var jag iallafall :)
och nu kommer det lite bilder från just nu:


julstök


oh, sexy bitch


systrarna glor på kalle anka i mamma & pappas säng på övervåningen, hihi


HAHAHA, asgarv -
krokodilen säger "har ni hittat nått käk än?" och så ser han att grodorna "strular" (tror han) och han ba "oj.."



min lilla älskling nisse, som är världens sötaste



GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!