2009-12-21 ? 10:44:59

jensjensjens..

vaken innan klockan tio! bra jobbat alex :)
ska sitta här och lata mig nån timme till innan jag ska göra mig i ordning och åka till jens,
vi ska laga mat. och gott kommer det bli, haha efter allt jens pratat om verkar han ha koll på mat. som jag inte direkt har.
kommer inte bli någon kock av mig inte
sen skulle vi ju ha bakat pepparkakor men jens (snyft) glömde att köpa pepparkaksdeg.
så det var ju lite trist, menmen :)
fast nu ska jag nog gå ner och börja fixa mig, iaf om typ 10 minuter.
har en givande konversation med martin just nu så vi får se när jag kommer iväg, haha.
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!