2009-12-01 ? 21:52:38

hejdå mikaela och saga!

imorgon åker mikaela och saga till spanien och jag får inte träffa dom på en vecka. tråååkigt.
och när mikaela kommer tillbaka så kommer jag inte kunna gå brevid henne längre för att hon har blivit så brun och snygg.
får gå med påse på huvudet, så är det bara!
saga ska ju också dit så henne kommer man ju inte kunna gå brevid heller.
fyfaaaaaaan vad fusk.. och inte får jag sola heller för min otroligt korkade medicin.
blir så ledsen.
kommer sakna er två när ni är borta!
och förlåt för att jag inte tog "farväl" ordenligt till dig mikaela, men hade jättebrottom.
:(.. men nu ska jag inte tjura mer
HEJDÅ HA DET SÅ KUL! :)


byebye!
Kommentarer
saga

haha mikaela är ju redan brun, tänk dig hur jag kommer se ut när jag går bredvid henne och alla andra i hennes släkt där nere :-O som ett spööke!



du får ha det så bra hemma i sverige sanna, ni ska ju få snö och allt ;D<3

2009-12-01 @ 23:54:39
URL: http://sagaholmqvist.blogg.se/
Mikaela

haha, "snö och allt" waaooo :O du får allt :D

nejdå, ska sluta retas.

du får hade så bra du med.

kommer sakna dig oxå! men de vet du ju redan. :)

och sen för idag, kommer jag aldrig förlåta dig för.

haha, see U om en vecka. ':D<3

2009-12-02 @ 00:05:05
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!