2009-12-10 ? 07:05:16

en trött alexandra på ingång

herregud... jag är såhär trött!
somnade tre inatt pga att en viss person ville ha sällskap via sms.
fast då var jag inte heller trött, men så gick det en sekund och jag är seriös.
en sekund senare efter att jag tänkt den tanken igår kväll så forsade tröttheten över mig.
höll på att somna precis hela tiden och tillslut orkade jag inte vara vaken mer och zzzzz...
och igår gjort jag inget speciellt, som alla de andra dagarna på den här veckan.
känner mig genomtråkig men det är skönt att bara åka hem och vila när det har varit så mycket stress i typ en månad nu.
så det gör egentligen inte mig någonting, men ändå.
man känner sig ju lite inmurad på nått vis iallafall.. haha.
och idag vet jag inte vad som händer, förmodligen ingenting skulle jag gissa på.
har SO-prov idag, indistruella revolutionen tror jag det stavades.
glömde böckerna i skolan och har knappt pluggat innan heller,
men jag hade en liten kom ihåg lapp om vad man ska kunna och så har jag skrivit lite svar så det kommer väl gå hyfsat antar jag. just nu sitter jag helt färdig och klar,
ska bara dra på mig jackan och sen gå ut till taxin när den väl kommer.
dagen kommer nog bli lugn i skolan också, förutom att jag ska ha uppvärmning på gymnastiken i skolan.
men annars är det nog helt chill.
kommer nog vara ganska trött också så det blir nog inte så mycket jobba av.
men nu ska jag gå, pusshejs!

en av de många bilderna jag tog igår
haha, brukar bli lite egopics när jag har tråkigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!