2009-12-12 ? 19:54:06

DESIREE NILSSON får mina tre 'F' = fail, fool, fucktard



haha, jag fattar egentligen inte varför dessie helt enkelt ger upp?
hon bloggar bara om en massa skit, ljuger och failar, redigerar varende bild hon lägger upp och står aldrig för sina åsikter.
det är bara en ren skitblogg tycker jag.
men jag läser den ibland för jag tycker det är kul att läsa alla söta kommentarer hon får.
kommenterade själv en gång men den tog hon ju olyckligtvis bort. suck!
skulle ha lagt upp en exempelbild om hennes 'dumhet' också, men det går tydligen inte..
jaja, jag tycker verkligen inte om henne och anser henne som genomfalsk.
även fast hon så stolt säger att det är henne 'image' i bloggen att vara dum och korkad :)
nu vet ni vad jag tycker om henne iallafall.
you are on my bad list biatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!