2009-12-16 ? 19:17:05

dan innan jul lovet.

våran temadag idag var inte så värst rolig, den började urkasst och slutade ännu värre än så.
min kääära vän rasmus sprängde en fet vattenballong på mig så hela benen vad dyblöta upp till låren,
även mina uggs vart dyngsura för andra dan i rad.
sen var skoldagen över, jag fick reda på vad besviken, ledsen och arg betydde egentligen.
nu vet jag mer eller mindre.
imorgon är det torsdag, och den dagen är iallafall lite bättre än den här dagen.
sen ska det bli så himla skönt med jul lov! längtar så jag spricker.
och jag har bestämt mig för att plugget ska gå före allting annat just nu.
har jag plugg ska inte killar, kompisar och andra saker komma ivägen. då ska jag plugga.

fick mig en tankeställare idag också..
om någon lovar nånting, då ska den väl hålla det?
och gör den inte det efter 4-5 gånger, byebye!
är det okej att bara svika någon hur som helst? nej!

nu ska jag titta vidare, pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!