2009-12-15 ? 17:46:25

balett är en väldigt konstig dans!

hejhej alla!
idag åkte hela skolan till haraldsbo skolan för att titta på dansuppvisning.
det var helt galet. jag menar allvar!
det var allt ifrån att dom slog sig själv i ansiktet till att dom gick omkring som gamar typ.
helt sjukt konstigt. fast jag och lina hade väldigt kul där vi satt ändå,
jag satt och gjorde små kommentarer och läten igenom hela uppvisningen så vi fick oss några härliga skrattattacker, hehe..
sen var vi klara runt två där, och kom hem med bussarna runt halv tre och sen fick jag vänta i skolan till tjugo över innan jag äntligen fick ta taxin hem!
sen så pajjade datorn för några minuter där nere, så jag fick panik och gick upp till min lillebrors istället.
så nu sitter jag på övervåningen (ja, vi har en sån) och bloggar och pratar med folk över c00la msn.
ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon är det slappdag i skolan,
och på torsdag ska vi bada! haha.
om jag inte fått mina kvinnobesvär då.. men det hoppas jag inte!
men det börjar oroa mig lite att den är sen.. hm, gillar inte när sånt händer.
fast nu finns det ingenting mer att blogga om..
eller jo, en ny header kommer att komma inom kort (när jag gjort klart den)
har velat göra en ny i evigheter nu men aldrig orkat eller haft tid.
så nu vet ni det! snart är nytt i bloggen, igen :)

pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!