2009-12-13 ? 23:41:21

ana och mekelia idag!

ja, det blev en dag i sågmyra idag!
vi spelade in en video som vi ska visa upp i skolan imorgon.
och jag kommer lägga upp den så alla får se, imorgon.
kan ju inte avslöja hur bäst den är i förväg, hehe..
men den blev iallafall skitbra och skitrolig om jag får säga det själv.
sen åkte anna hem vid 5 tiden och jag stannade kvar längre för att prata om allt å ingenting.
lämnade lax gjorde vi också, och jag förfrös händerna i en uppförsbacke för jag kunde inte gå,
så jag fick "kryp-gå" på alla fyra istället!
sen kom vi hem till henne och åt lite mat, eller.. jag åt mackor och hon mat men ändå.
så blev det lite girltalk sista timmen ungefär och sen åkte jag hem!
har saknat att vara med dig mikaela.
du är så bra.

haha sötiii
Kommentarer
Mikaela

vilken hemsk bild x) haha



du är bääääst sötii

2009-12-14 @ 01:23:34
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!