2009-12-02 ? 00:28:48

allt och ingenting!

tjena bloggen!
nu är det rätt så sent så jag ska väl krypa ner snart jag också.
idag har det inte hänt så mycket, förutom att det blev lite damp på sista lektionen..
men det står det mer om på min bilddagbok som jag uppdaterar mer än bloggen, faktiskt.
läs den också om ni vill, där heter jag aalexaaandra. - minus punkten.
sen efter skolan låg jag mest och dog i sängen, var helt slut.
sen tog jag är välförtjänt dusch och sen satte jag mig här en stund för att vara social med lite folk :)
och nu är håret så gott som torrt och jag såg precis att det hade torkat i mittbena.
snyggt! hahaha. måste fixa det snart så håret inte anpassar sig efter mittbenan.
och så måste jag äta lite också.. mår illa för att jag är så hungrig så ska ta mig lite käk nu tror jag.
men vi hörs säkert imorgon! och jag ska bli bättre på att uppdatera och blogga om lite roligare saker!
see ya



random
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!