2009-12-30 ? 22:22:48

22:07 - ont i tungan, kan inte äta.

ja, rubriken säger väl allt.
har druckit isvatten sen jag kom hem och ätit glass. massor med glass.
tungan är så svullen, men tack och lov så vet jag hur man ska ha tungan så det inte blir jobbigt med staven i munnen.
och jag kan inte äta.
tog 1½ timme att få i mig två små fiskpinnar och lite mos!
man måste alltså skära fiskpinnen i pyttesmå bitar,
minimala allstå och sen måste man stoppa in dom jättelångt in i munnen för att sen typ "slafsa" ner dom i halsen.
moset kan man lixom gegga runt tills det är som vatten, så det är det inga större problem och svälja ner.
och ja.. jag kommer svälta ihjäl. vill inte ens titta på mat för jag vet att jag ändå inte kan äta.
det här är deprimerande! och jag är skithungrig..
nej nu ska jag sluta klaga, haha.
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!