2009-12-23 ? 19:54:23

19:49 - julfeeling!

idag har jag handlat julklappar med mina systrar + zäta.
sen träffade vi lite folk, min bästa anders tex!
sen en kille (nämner inga namn) med smink på sig.
haha, trodde aldrig att du skulle sjunka ner till den nivån..

och så såg jag världens snyggaste t-shirt!
stod "DIE BRAT DIE" på den.
haha, så jävla snygg så jag ska köpa den efter jul sen.
och jag är helt seriös, den var så jävla grym så jag måste helt enkelt ha den.
men min tvillingsyster påstod att det var en killtröja?
ah, vi var ju inne i en killbutik så det är ganska logiskt att det är killkläder i en KILLBUTIK
ibland är hon så korkad alltså. värre än mig nästan.. haha.
och nu har jag riktig julfeeling alltså! granen är uppe, julmaten är klar och julklapparna ska vi äldre lägga under granen sen när min lillasyster gått och lagt sig.
hur mysigt som helst, längtar till julafton nu.
men nu har jag inte så mycket mer och skriva faktiskt.
vi hörs när vi hörs, pusshejs!



sötalexandra är glad idag.
weeey..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!