2009-12-26 ? 15:05:19

15:02 - bio ikväll klockan halv sex!

tjo alla!
blev en väldigt sen natt inatt..
gick och la mig halv 4 för att söta friday och jag hade mycket att prata om,
sötis hade också mycket att säga, hihi.
sen så kunde jag ändå inte sova, så vi kan väl säga att jag somnade 5 - halv 6 nånting sånt.
vaknade runt 12 och det var tänkt att jag skulle in till stan med friday men så ändrades planerna så det blev tyvärr inte så.
men jag ska faktiskt inte ruttna bort hela dagen idag!
jag ska nämligen på bio med halva familjen.
vi ska se avatar, nån som vet om den är bra?
många säger att den är toppenbra, så vi får väl se.
men nu ska jag kolla vidare på det dagliga bloggarna jag läser.
pusshejs så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!