2009-12-31 ? 11:47:00

11:35 - tvåtusennio prat.

ja, mitt 2009 har varit både bra och dåligt.
mest dåligt faktiskt.. men när det var bra, då var det verkligen skitbra.
inga problem och jag var lycklig lååångt därinne.
och när det var dåligt var det verkligen skit.
jag hade lätt kunnat klippa bort nästan ett helt halvår av det här året om det hade gått för alltid var det typ.. nått.
somsagt, när det var bra var det verkligen skitbra, men ni tror väl inte att det varade för evigt? för det gjorde det inte..
verkligen inte. jämt är det nånting som hänt, nån man bråkar med eller nån man stör sig på som tillslut blir till bråk och vips! så är det ju ett bråk igen.. kärleken har också förstört en hel del för mig. väldigt mycket.
mina närmaste vet ju i princip allt om mig och jag vet att minst tre stycken som läser min blogg nu och förstår vad det handlar om. att vissa killar kan vara så sjukt okänliga och vill såra en. jag vet en som gör det med glädje iallafall.
och det har han faktiskt sagt tyvärr..
jag orkar inte prata mer om det ämnet för då kommer det och förstöra min dag.
så det låter vi bli, idag är det ju nyårsafton och allt.
tråkigt nog vet jag inte vart jag ska ta vägen idag,
och jag vill verkligen inte vara hemma på nyår..
det är ju som att inte få paket på julafton typ. astrist.
vi får se vart jag hamnar! och nu har jag pratat lite om mitt nyår, även om mitt 2009.
nu ska jag dra vidare, och ni kanske får se min outfit för idag också (när jag valt en, haha)
pusshejs så hörs vi senare!

haha stor bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!