2009-12-30 ? 11:45:02

11:22 - idag smäller det!

nu får jag be till gud att jag kan pierca mig.
kozzy kunde ju inte det för att det vara nått under hennes tunga som skulle ta i piercingen,
så skulle hon piercat sig så skulle hon inte kunna prata eller nånting efteråt.
och eftersom vi två är tvillingar så kanske det är lika cepe under min tunga,
vilket jag verkligen inte hoppas!
då blir jag seriöst ledsen om jag inte får pierca mig där..
för det är ju så grymt jävla äckelsnyggt!

haha, jag får hålla tummarna, plus resten av alla fingrar nu då.

och gårdagen spenderades med frida mestadels, och jag hade iallafall riktigt kul!
jag åt sushi för första gången i mitt liv också, köpte en egen liten bricka och jag tyckte om det, men det var inget jag verkligen älskade direkt. men wasabin (eller hur det stavas.. alltså den gröna starka geggan)
blev alldeles för mycket för min mage och jag tyckte att det förstörde maten..
dom hade ju lagt det i all mat, och inte bara på ett litet fat.
men nu har jag testat och jag kan äta det fler gånger men utan wasabin, tack.
och jag hittade en hel massa saker, dyrt blev det..
kofta, gina tricot. 199:-
foundationbortse, lindex. 49,50:-
navelpiercing, ur & penn. 149:- 79,50:-
t-shirt, glömt namnet på affären. 299:-

primer, lindex. 110:-

och sen en massa busspengar, småsaker och sushin.
det gick på ungefär 900:- allthopa.
och sen tog vi en buss upp till lugnet efter många timmar på stan,
och träffade hennes pojkvän daniel. en riktigt trevlig och snäll kille!
så satt vi och kollade på innebandy som varken frida eller jag tyckte var speciellt kul.
vi satt väl mest och klagade på allting, och två dryga killar som skulle prata för hela hallen.
blev ju nästan döv där man satt..
sen efter nån timme eller så drog vi hem till fridas place och var där i ett par timmar.
haha, vi fick väl lite tråkigt tillslut så vi satte på en film men jag hann inte se så mycket för då skulle jag hem.
men tack igen för en toppenbra dag!

haha, långt inlägg.. men nu ska jag gå.
vi hörs när vi hörs, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!