2009-08-10 ? 01:46:24

magen gör ont, jag vill inte vara tjej mer!

nattbloggar lite nu då :)
min mage är fet och den gör ont p.g.a fröken mens som så lägligt kom just idag, suck
så nu sitter jag och masserar magen min i hopp om att värken ska försvinna.
värktabletter vill jag inte ta heller för jag vill hålla mig borta från sånt skit.
då har jag hellre ont än att proppar i mig skit.
ajaaaa nu ska jag gå in på rummet och svara på ett sms från sötis!
pusss


uppsvälld som tusan och ont gör den!
fick lov att rita lite i hörnet på bilden, hade inga byxor på mig, haha.
och nej jag är inte tjock, verkligen inte. men uppsvälld
mina vänner skulle typ mörda mig om jag klagade på att jag var tjock.
är ändå underviktig för ni som undrar.. och jag äter så det blir ingen större diskussion här.
Kommentarer
Anonym

värktabletter är ju till för å hjälpa :O

2009-08-10 @ 02:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!