2009-08-10 ? 22:33:52

en dag på stan med massa överraskningar.

hej allihopa :)
blev stan med mikaela idag så somsagt!
först så gick vi väl igenom alla affärer och jag hittade väl lite små saker, men köpte dom inge.
mikaela hittade också en hel del som hon inte heller köpte synd nog..
sen träffade vi på hanna av en ren slump och det var ju toppenkul =D
så traskar vi tre inte på ginatricot och så ser jag någon med töjning i örat,
första jag tänker är lixom utan att titta vem det är "hm.. hon har en töjning i örat, snyggt!"
så vänder hon på huvudet och då är det ju anna!
hennes tvillingsyster ingrid stod brevid med hon tittade på kläder så henne såg jag inte alls först.
träffade ju nästan alla man är med hela tiden i skolan på ett och samma ställe, jättekul ju!
så gick vi fem runt på stan ett bra tag,
jag med min mensmage led väl under hela tiden för jag ville inte ta några tabletter i morse.
gav upp när jag kom hem, proppade i mig 2 alvedoner...
jag gjorde också ett litet fynd! bild kommer.
hanna hade köpt converse den lyckosten, sen lite andra saker.
dom andra två köpte skjortor och sånt där på myrornas.
och mikaela köpte tyvärr ingenting, men det finns ju fler dar på stan!

här är mitt lilla fynd jag gjorde idag


JC - 199:-
storlek - XXS (ja XXS, inge fel med det.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!