2009-08-16 ? 23:45:39

en ny dag, ett nytt inlägg.

hej alla nu är jag äntligen hemma igen =)
det har varit 2 skitroliga dagar med hanna elin och min tvillingsyster!
gårdagen var lite galen kan man ju lugnt säga iallafall..
men den var rolig som tusan också!
och idag har jag varit trött för jag sov bara 2 timmar inatt.
måste lägga mig tidigt snart så jag orkar upp till skolan sen.
börjar ju på tisdag.. men har ingen aning om vilken tid eller vart vi ska samlas.
kul. hoppas jag får hem ett brev eller nått sånt snart.
och sötis är helt underbar, du betyder så fruktansvärt mycket för mig.
men nu hade jag inte så mycket mer att säga!
ska kolla lite på film och sen sova för imorgon blir det mikaela :)
måste nog ställa klockan då, haha.
men vi hörs! pusss

random bild.
Kommentarer
Nicole Arrman

SV: Jasså, är du kusin med Paprika. Den sötingen :)

2009-08-16 @ 23:54:14
URL: http://arrman.se
Anonym

SV: Jasså, är du kusin med Paprika. Den sötingen :)

2009-08-16 @ 23:54:37
Mikaela

vaknaaa nån gång då din tröttis! :D

2009-08-17 @ 11:49:19
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!