2009-08-22 ? 14:54:59

blött hår och en ljuvlig doft i huset

godmorgon sötisar!
nu sitter jag här med en blöt handduk runt huvudet,
och ska alldeles strax gå och föna håret, sminka mig och sen så sticker jag iväg bort!
det ska bli hur kul om helst, hihi.
kommer nog inte hinna uppdatera så mycket innan ikväll men det gör faktiskt inte mig något.
bloggen är ju hur som helst inte mitt liv. hinner jag inte blogga, bloggar jag inte.
men nog om den saken.
oj, nu känner jag hur magen bubblar och låter illa..
tur att mami håller på med maten då!
kyckling gratäng blir det, fytusan vad gott det luktar i huset nu, mmm..
men nu ska jag gå och föna håret och pula med lite andra saker,
vi hörs och syns! pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!